Styrkeprøven

Vaillant-team cykler 540 km gennem Norge.

En styrkeprøve på 27 timer, 28 minutter og 21 sekunder

Et team af fem cykelryttere heriblandt vores egen danske kollega René L. Carlsson deltog i en meget speciel udfordring: Cykelløbet "Styrkeprøven" løber 540 km gennem Norge helt oppe fra Trondheim ned til Oslo. De fem amatørryttere kørte - efter intensiv træning og forberedelse - løbet på kun 27 timer, 28 minutter og 21 sekunder. Heraf blev kun 2,5 timer brugt til pauser. "Det stærke sammenhold i teamet og tilliden til hinanden gjorde, at vi kunne fuldføre med så flot et resultat", udtaler René L. Carlsson.

Vaillant sponsor af trøjerne

Vaillant Danmark sponserede trøjerne til dette usædvanlige cykelløb. "Når vi lige har købt det nye Vaillant Group Norge AS, var det en glimrende marketingaktivitet, som kan øge kendskabet til mærket Vaillant og styrke Vaillants image i Norge", forklarer Bjarne Pedersen, Direktør for datterselskabet i Danmark.

Cykelløb og socialt samvær

Når man er så begejstret for cykelløb kan det vel ikke undre nogen, at René L. Carlsson også var med til at arrangere en cykeltur for de danske medarbejdere i Vaillant i juni. De små 26 km rundt i området omkring kontoret i Karlslunde (DK) var sportsligt set måske ikke nogen større udfordring; men også her var team-ånden i forgrunden og efter en dejlig cykeltur, sluttede man af med en grill-aften med hyggeligt samvær.