Find
Find din Vaillant-partner

Serviceaftale med Vaillant - optimal driftssikkerhed af din varmepumpe

  • Nu med onlinesupport COMFORT365: Vores serviceteam holder øje med dit varmesystem
  • Sikker og energieffektiv drift til enhver tid
  • Forlængelse af varmepumpens levetid
  • Fuld omkostningskontrol med hensyn til vedligeholdelse og reparationer

NB! Vi oplever i øjeblikket ekstraordinær stor travlhed, så vi beder om en smule tålmodighed.

Service af din varmepumpe - nyd ekstra komfort hele året

Hvis du allerede styrer dit varmeanlæg via app, har du nu mulighed for at tilføje endnu en digital tjeneste - fjernstyring af dit anlæg, vi kalder det onlinesupport COMFORT365.

Med tilføjelsen af COMFORT365 til din serviceaftale, opretter vores serviceteam forbindelse til dit varmesystem og har dermed et overblik over alle systemdata. I tilfælde af en fejl kontakter vi dig - denne service er automatisk inkluderet i EASY og PREMIUM serviceaftaler, men kan tilkøbes for 349 kr. om året ved valg af en PLUS eller BASIC serviceaftale.

Regelmæssig vedligeholdelse af de rigtige grunde

Regelmæssig vedligeholdelse udført af vores erfarne serviceteam sikrer, at din varmepumpe fungerer effektivt og opnår en længere levetid.

Vælg din ønskede serviceaftale, så tager vi os af resten. Din varmepumpes ydelse og data bliver løbende overvåget af vores serviceteam, som får direkte besked om eventuelle problemer. For den ekstra gode komfort, kontakter vi dig på forhånd, for at planlægge vedligeholdelsesbesøget på et tidspunkt, der passer dig.

Fordele ved COMFORT365

Onlinesupport af systemet

Vi overvåger dit system 365 dage om året med hensyn til fejlmeddelelser og driftssikkerhed.

Fejlanalyse på afstand

I tilfælde af en fejl analyserer vores serviceteam dit system og fejlen på afstand. Vi kontakter dig hurtigst muligt for at afhjælpe fejlen og rådgiver dig nemt og enkelt over telefonen.

Mere økonomisk

Ved en optimal justering og vedligeholdelse, fungerer varmepumpeanlægget så effektivt som muligt med bedst mulig drift - dit energiforbrug forbliver lavt og derfor mere økonomisk.

Servicebesøg, hvis det er nødvendigt:

Hvis en opstået fejlfunktion ikke kan udbedres på afstand, arrangeres der et servicebesøg af vores lokale tekniker, for at udbedre fejlen jf. pågældende serviceaftale.

Få tryghed i hverdagen med en af vores serviceaftaler

Vi gør opmærksom på, at der fra aftalens indgåelse er en 14 dages karensperiode, før aftalens fulde vilkår er gældende.

ServiceaftalePREMIUMPLUSBASIC EASY
Pris per årKr. 3.695,-Kr. 2.995,-Kr. 2.275,-Kr. 1.975,-
Onlinesupport COMFORT365 inkluderetKr. 349,- pr.årKr. 349,- pr.år
Årligt serviceeftersyn
Telefonsupport
Planlægning af vedligeholdelse
Energioptimering på stedet
Gratis transport i forbindelse med reparationer 
Arbejdstid inkluderet i forbindelse med reparationer  
Mulighed for tilkaldFri tilkaldFast pris på tilkaldEj muligtFri tilkald
Rabat reservedele100 % (inkluderet)15 %10 %100 % (inkluderet)
Tilkøb af internetmodulInkluderetKr. 1.195,-Kr. 1.195,-Inkluderet
Varmepunpens maksimale alder fra opstartsdato1-2 år1-7 år1-11 år0-1 år

GÆLDENDE FRA IDAG

  • På Premiumaftalen tilbydes nu fri tilkald
  • På Plusaftalen tilbydes nu fast pris på tilkald

(Kr. 995,- per tilkald i hverdagen | Kr. 1.995,- per tilkald i weekender)

Ovenstående muligheder for tilkald gælder i perioden 1. oktober til 30. april efter normal arbejdstid, samt weekend og helligdage.

Spørgsmål og svar COMFORT365

Ofte stillede spørgsmål om vores serviceftaler

Hvis du har spørgsmål, så har vi muligvis allerede svaret her:

Forespørg serviceaftale

I øjeblikket kan du forvente 4–6 ugers svartid på oprettelse af nye aftaler

Jeg ønsker at anmode om en serviceaftale

Indedelens serienummer er normalt placeret på venstre side
Udedelens serienummer er normalt placeret på højre side
Hvis du allerede har købt et internetmodul, kan du angive serienummeret her.

Dine kontaktoplysninger

Installatør

Opstartsdato

Betingelser og vilkår

* Obligatoriske felter
Beklager, der er sket en fejl

Inde- og udedel på en luft/vand varmepumpe er mærket med serienumre, som er unikke for dit anlæg.

For at kunne lave en serviceaftale med dig, er vi nødt til at have serienumrene - hvis du er i tvivl om, hvor de er placeret, så har vi givet nogle eksempler her.

"Med en serviceaftale kan du læne dig tilbage og føle dig sikker på, at dit gasfyr fungerer optimalt og giver dig den højeste komfort.

Her hos Vaillant kalder vi det komfort."

Jimmi Olsen, Service Manager

Trustpilot